Selamat Mengulangkaji Kepada Semua Murid Tingkatan 3 dan 5 yang bakal menghadapi PT3 dan SPM 2015! Fokus dan jangan tinggal solat .

Jumaat, 26 Februari 2010

MAJLIS CERAMAH KEIBUBAPAAN PENJAGA PELAJAR CALON PMR/SPM 2010





SMKJ(F) Gemas 25 Feb.-Masjid Felda Jelai 3 telah menjadi pilihan pihak sekolah untuk mengadakan majlis ceramah keibubapaan pada kali ini .Semua ibu bapa, pelajar dan penduduk di sekitar telah dijemput hadir ke majlis ini yang juga telah diserikan lagi dengan kehadiran YB Dato' Hajjah Zainab bte Nasir ADUN kawasan Gemas dan wakil PPD Tampin iaitu Tn Hj Zainudin bin Mohd. Yusof . Penceramah yang telah dijemput hadir iaitu Ustaz Jaafar bin Muhammad dari konsultan Perdana, Seremban telah berjaya menarik perhatian para hadirin dengan pendekatannya yang bersahaja dan interaktif.

UBK dan BADAR SMKJ(F) ingin merakamkan ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua pihak yang menjayakan majlis ini terutama kepada JK Masjid Jelai 3 yang bersedia bekerjasama dengan pihak sekolah pada bila-bila masa sahaja. Semoga amal kalian mendapat perhatian dan diberkati Allah.